Hand eller fot

Vill man göra en hand eller fot kan man tex köpa en sånhär förpackning:

107043_1.jpg

Det var precis en sån vi hade.
Den finns tex på jollyroom :)
Jag minns inte var vi köpte våran..minns bara att det var 30% rabatt på allt vi handlade där..



Postat av: Marro

Jo vi har en sån termometer i sovrummet, men jag antar att han tyckte att vi skulle ha en i köket också :)

2011-01-09 @ 20:58:28
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men eller hur! :) Alla barn jag känner älskar ju att bygga koja så då tyckte jag att ett tält är ju perfekt! Dessutom så passar det bra hemma hos oss eftersom dom inte har ett eget rum men nu har dom i alla fall ett eget krypin ;)

2011-01-09 @ 21:08:34
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Elin Fredriksson

ja men fika i affären, då måste man ju åka dit och handla.;) Underbara mamma och pappa kom faktiskt förbi med fika och den allra bästa lunchen....SUSHI! Hemmagjord sushi dessutom. MUMS =)

2011-01-09 @ 21:13:41
Postat av: Linda

måste barnet hålla handen/foten länge still i den där massan?

2011-01-11 @ 15:00:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0