Flunsan? *lite äckelvarning*

I förrgår på morgonen hade jag lite ont i halsen.
På kvällen fick jag lite feber. Tog en treo.
På morgonen var jag lite seg, men ändå pigg och knappt ont alls. Mest i bihålorna.
Igår kväll var det fortfarande ganska bra, men jag tog en panodil iallafall.
Sen kommer vi till natten..

Vaknade på natten, fryser så in i helvete!
Försökte ligga kvar och värma mig, det gick inte.
Fick halsbränna/sura uppstötningar eller nåt.
Gick på toa.
Och sen innan så är jag illamående och yrslig (sen nån vecka tillbaka eftersom jag trappat ner på meicinen).
Halsbrännan gör att jag blir mer illamående, det och att jag blivit så känslig för lukter (helst på toan då blää) sen tänker jag att nä jag MÅSTE spy, det kommer inte gå över annars!
Börjar..och sen kan jag inte sluta, det kommer meer och meer och meeer...yäck!
Och ont gjorde det också i hulkningarna, ovanför magen (säkert pga allt fett som jag fått).
Blä blä blä.
Och nu fryyser jag ännu mer!
Tar en panodil, och hämtade fleecefilt och bytte täcke med A (hans är mycket varmare än mitt), ligger och hackar tänder och nästan gråter för att jag fryser så mycket, medans älsklingen håller om mig och försöker värma mig.
Tillslut måste jag ha blivit varm och somnat..

Frös på morgonen också, det var en av anledningarna till att jag inte orkade gå upp.
Det blandat med yrsel, huvudvärk, hundra kilo tungt huvud (okej kändes det som iaf) ont i musklerna/kroppen, mest nacken..

Ja så det är nog inte bara förkylnings om jag trodde igår.
Dumma jag..hoppas jag inte smittat nån nu :(

Skippar iaf att vara hos mamma idag. N och A promenerade dit redan vid 13. Strax efter dm gick klev jag upp.

Och nu sitter jag är. Kall och svettig omvartannat. Skönt att få vara ensam idag iaf.



Postat av: Sofie

Uscha! Stackars du. Krya på dig!

2011-01-16 @ 17:17:40
URL: http://annikasofie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0