....

Jag vet inte vars mitt hundbegär kommer ifrån..
Det har väl varit så mysigt hos andra som har hund kanske.
Noa gillar hundar, och jag tror det hade varit kul för Noa och bra för mig. Jag vet inte.
Jag har fått så många nya tankar som jag aldrig trodde jag skulle ha.
Helt plötsligt längtar jag efter jobb! Som jag skrivit, det är ju en ganska bra grej ;)
Jag längtar efter hus :O Eller längtar och längtar, men jag tänker ibland på det. Att det kanske hade varit nåt ändå.
Nej, absolut inte just nu. Så har vi det avklarat. Kan tänka mig att gå ut och skotta vareviga dag (okej A kan ju också få rycka in).
Men jag vet att just nu skulle det vara för mycket för mig med ett hus. Inte bara ekonomiskt.

Ibland tänker jag att jag vill bo ute i "skogen", alltså inte hundra mil från stan, men alltså en bit utanför, utan grannar som är nära..typ.

Jag vet inte vars eller hur dessa tankar kommer in i min hjärna.

Jag har aldrig velat bo i hus. Högst i ett radhus eller nåt liknande. Aldrig velat ha hund, aldrig kunnat tänka mig att inte bo inne i stan..

Jag kanske blivit knäpp :O Eller är det någon annans tankar jag har?
Jag vet inte.
Det är inget som jag tar på allvar just nu.

Jag vet att ingen av er tycker att vi ska ha hund. Jag vet.
Det är bara en liten längtan som satt sig i mitt huvud..det liksom kommer upp ibland bara.

Just nu känns det ju som att jag skulle orka med en hund. Men vi kommer inte skaffa nån om vi inte ens har nån som..vad ska jag säga..stöttar en? Ibland behöver man ju faktiskt hjälp.

Nä, ja det var väl det då. Hade inte ens tänkt skriva nåt av det här..bara kom upp när jag läste kommentarerna..

Nu ska jag försöka sova.
Godnatt.



Postat av: Eve

Varför inte låna en hund från nån?

Nu skulle det säkert gå jättebra med en hund, men sen om båda jobbar? Vem går ut med hunden på dagen då om det blir lå ga dagar?



Noa skulle nog få en bästa kompis om ni skaffade en barnvänlig hund (låna då inte kita..) han är ju så försiktig med kita iaf. (har inte sett honom med andra hundar så jag vet inte)



Äh, nu blev det en lång kommentar, jag borde sova istället

2011-01-07 @ 01:37:30
Postat av: Katja

Ja, låna hund kan man ju göra! Känner du nån med hund? Eller ta en av gerdas, och sälj om den blr odräglig... He he...

2011-01-07 @ 23:10:49
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: elin f

bo utanför stan är säkert hur mysigt som helst ;) om man har körkort...annars blire nog lite bängel.

Vi har en schäfer som är hos mor och far nu, jag har inte riktigt tid och när man har pojken blir det inte lika mycket hundtid som tidigare....=( så hon är där för att inte bli försummad den stackars tjejen..

2011-01-08 @ 00:25:54
Postat av: mamm

du har börjat få tankar från dina byrötter! när man fått har familj vill man ha ett "bo" ett eget bo, gärna lite avsides

2011-01-08 @ 18:37:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0