Dumma dator!

Skulle skriva och lägga in lite bilder från dagen..
Men som vanligt så krånglade datorn efter att jag haft i minneskortet!
Så fick stänga ner och starta om, och gå ut med vovven så nu orkar jag inte.
Kanske imorgon :)



Postat av: eva

innan vi tog bort dagsvilan så vaknade han ungefär 8.30 på morgonen sov mellan 13.30-14.30 och sedan var det fullt sjå att få honom att somna för natten. tog ca 1.5 timme (han kanske somnade runt 20.30/21.00)

sov sedan hela natten.

nu somnar han runt 18.30 och det tar ca 5 minuter istället för 1.5 timme, han vaknar runt 8 på morgonen

han är lite grinig strax efter lunch men dt går över ganska fort..

men han ska ju strax börja på dagis och då blir jag tvungen att väcka honom 7 på morgonen så då kommer han nog behöva sova en liten stund efter lunchen

2011-01-24 @ 14:47:58
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Elin

Gammkatten (15 år) hade enl. veterinären cancer så det var bara att sätta bort.

Vi har tänkt ta tillbaka hunden, det är väl mest jag som varit slö och insett att jag med ryggen inte pallar baby och hund. Så hon har varit hos mina föräldrar. Nu ska hon till Leif (Rikards kompis) och vara i fjällen i nån vecka sen efter det kanske.

Fått tid till läkaren sista januari. Då blir det väl prover eller nåt sånt....Får se vad han/hon säger.. Börjar bli måttligt less på att alltid ha ont och inte kunna göra något.

2011-01-24 @ 17:31:01
URL: http://elinikiruna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0