Att jag vet inte.

Min mage bubblar litegrann. Så blir det när man inte har råd med prolaktas.. Har tagit en tablett om dagen ett tag nu, men min mage mår inte bra. Bubblar och gör ont lite ibland, och så springer jag på toa lite oftare.. Försöker att inte äta så mycket med laktos, men det är också lite svårt när man inte har så mycket att välja på. Men dom kommer ta slut innan barnbidraget kommer.. Hur detta ska gå ihop vet jag inte :P får väl äta.. Makaroner, nej förlåt spaghetti (makaronerna är nästan slut) morgon middag kväll. Fan vad jag hatar att vara fattig! Har inte fått pengar sen i dec tror jag. Nu håller jag på å krångla med alfakassan.. Och kommer troligtvis inte få pengar därifrån. Jag har inte jobbat så mycket 2008.. Får kolla med af om det går att få pengar på annat sätt. Men jag tror nog i te det. Vad fan gör man då förutom att söka jobb som en tok?? Fan nu insåg jag ju massa saker.. Se det är bra att skriva massa skit. Blä.



Postat av: Petra

Äter du nå p-piller? Vissa innehåller laktos och ger galen mage :/

2011-01-15 @ 11:49:12
URL: http://mammapappalevis.blogg.se/
Postat av: Petra

En själv hade ju aldrig klarat att stå på tå :)

2011-01-15 @ 12:57:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0