Yr och jag vet inte vad

Varit väldigt trött idag. Mest i kroppen.
Så jag vilade en stund medans han gjorde det.
Han sov hela två timmar :)
Min näsa var lite dum, sen kom posten, men jag hann väl sova 40 min kanske iallafall.

Nu är jag yr hela tiden så jag vet inte vad jag ska göra!
Har slutat helt med medicinen nu. Citalopram för alla nyfikna. 20mg hade jag som högst.

Så har jag fått ännu en böld *suck*
I armhålan.
Jag har smakat på flytande heracillin (den som Noa åt).
Fyy faaaan alltså! Eftersmaken var ju vedervärdig! Jag fårstår att ungar kräks av penicillin.
Men han fick ju först 2 doser kåvepenin, och den kan jag säga är inte alls lika hemsk som denna.
Så skaffa inte hudinfektioner till era barn ;)

Skulle åka och handla med mamma..vid middagstid sa hon.. Våran middagstid är ju iofs vid 19, men de flesta andras brukar vara lite tidigare.
Hon kanske har glömt mig..
Nåja, annars får jag väl promenera själv sen :S Vädret är ju..ja inte så himla fint som ni kanske vet.
Det är kallt och det blåser som tusan!
Annars hade jag kunnat gå tidigare med Noa, men han hatar att åka vagn när det blåser (vem skulle gilla det?).

Hoppas jag är liite mindre yr imorgon och att bölden i armhålan inte gör så sablarns ont i helgen.
Jag har väl nog med ont ändå hela tiden :P

Nä nu ska jag kolla vad mamma sysslar med.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0