Villervalla

Beställde för ett tag sen (pga massa nyheter så var det lite försening med skickningen) lite kläder från Villervalla .
Noa behöver verkligen tröjor, han har massor av bodys men det använder jag inte på honom om jag inte måste.
Sen hittade jag ett par hängselbyxor i manchester som han bara var tvungen att ha!
Allt förutom den ljusrandiga tröjan var på rea :) 


Allt randigt är strl 98 och lila manchesterbyxorna är 92 (det finns inte större men dom passade jättebra och var inte tajta) Dom fanns även i svart, röd och grå. Finns även såna fast i jeans (som är såå fina) men dom fanns inte i hans storlek ;)
(Noa har annars 92. tröjorna passade bra med lite växtmån, tajtsen har han inte provat än)


Dom har så fina kläder, så hade jag pengar så skulle jag kunna köpa typ allt där!
Men storlekarna är lite knepiga där :/
Tex dom flesta mössor är jättesmå i storlekarna, man får gå upp minst 2 strl på vissa mössor.




Postat av: Ida

Var precis inne i villervalla bildtråden på FL och såg den här bilden!! Haha, snacka chockad när jag nu insåg att det visst var du. Hahahaha

2011-02-16 @ 22:44:36
URL: http://idaraty.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0