Klippa!? :S

Har funderat hur/om man ska klippa min guldgosse..
Luggen måste jag väl klippa för att inte hans mommo ska bli galen och kanske rååka raka av allt hår han äger och har ;)
Han har ju som inte så himla mycket hår på sidorna än, men annars är dte ju så fiint.
Långt och goldblont :)
Såg en så fin bild på en blond pojke på sjalbarn som hade ungefär likadant hår som Noa, bara lite mer på sidorna, med lång lugg, som var åt sidan.
Men eftersom han inte har så långt på sidorna ÄN (ja nångång hoppas jag han får hår där också ju) så kanske man ska klippa en mohawk på honom?
Hmmm..men jag får ångest varje gång jag tänker på att sätta saxen i håret på honom..

Här får ni lite bilder så får ni säga vad ni tycker vi ska göra:



Bonusbild på Saga också :)








Framifrån hittar jag inte en enda.. Den här får duga som framifrån


Jaa, så vad säger ni?
Nii som vet allt ;)



Postat av: emelie med busungen elliott o sessan leila

oooj..va långt hår han har =) kanske skulle klippa lite i luggen o nacken? vad vet jag..har inget öga för sånt där ;P

2011-02-07 @ 13:22:27
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Eve

Kanske toppa luggen bara lite nu å bestämma sen vad ni ska göra med resten. Det hinner växa ut sen ju

2011-02-07 @ 15:48:33
Postat av: Katja

Det är svååårt att klippa småttingar! Man vill liksom inte. Men jag minns när vi vägrade klippa Lollo, sedan gjorde vi det tillslut, och hon blev så mycket finare. Jag skulle nog jämnat till det ANINGENS, alltså lite lite där bak, och klippa luggen. Sen när det kommt mer hår på sidorna, kan man ju spara längre om ni vill då.

2011-02-07 @ 18:29:21
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Katja & co

Kollar på bilden där han dricker nåt med sugrör, lite kortare lugg än det tycker jag. Strunt i nacken förresten, annars blir det pagekänsla och för rakt tror jag.

2011-02-07 @ 22:18:17
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0