Hövvevärk

Precis som igår så skrev jag på ett inlägg i 3-4 omgångar..och som till sist inte ens blev klart eller skickat..
Det är fan så mycket jobb med en galen vovve och en springande bebbe.
Hon är på honom hela tiden!
Idag när vi skulle öppna dörren för Eve och barnen så hoppade Vilda på honom bakifrån så han ramlade fram och in i en gavel (eller säger man så om en vägg) och grät och grät och fick en bula i huvudet :(
Det är få dagar hon lyssnar och inte är på honom varenda sekund..
Hon kan ligga och vila och helt plötsligt hoppa på honom..
Visst en valp är så.
Men jag orkar inte.

Har haft huvudvärk hela dagen idag. Fick inte treo förrän A kom hem från jobbet vid halv sju.
Sen satt jag i soffan i nån timme tills det nästan släppte helt.
Ganska skönt då att Noa åkte till sin mommo :)
Han sover där inatt.

Jag och A har kollat film och ätit lite onyttigt..

Nå vi får se hur det blir. Har ganska säkert bestämt oss.

Och inte fick jag ens komma på intervju på radiotjänst :(
Blä och bajs. vad fan ska man då rikta in sig på?






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0