Host host

Låter det från Noas rum.
Han somnade tidigt idag.
Inte konstigt med tanke på att han var vaken halva natten och halvsov den andra.
Jag fick iaf vila på morgonen innan A gick till jobbet.
Det har jag faktikst fått göra hela förra veckan också. Fattar ni hur skönt det är?
Och hur jävla mycket jag uppskattar det!? Min snälla älskling :)

Ja vi var i byn i helg.
Jag åkte på fredag på fredag kväll.
Och på lördag fm kom mamma, Eve och dom tre små pojkarna.
Noa och Malte var snoriga. Noa hade nog lite feber och var inte på humör för nånting mest hela tiden (förutom att vara i mommos famn). Usch vad han tycker om sin mommo. Stackars mommo fast ändå inte.

Jag sov inte mycket på lördag natt. Om inte ena bebisen höll mig vaken så var det den andra..snoriga barn.

Nå, det var ändå kul att vara där. Jag har inte varit där på jättelänge.
Vi firade moffa som fyllde 86 på söndag. Mommo fyller ju år om inte så länge så vi borde ju passat på att fira henne också, men hon blir nog firad sen av byborna :)
Min söta mommo och moffa.
Vill aldrig att dom ska försvinna, men jag har börjat tänka på det ganska ofta att dom tyvärr kanske inte har så länge kvar :(
Ska försöka att inte tänka på det och istället hälsa på lite oftare.
Det är bara lite jobbigt att vara där med småbarn..helst sjuka :/

Jaja, vidare då. Åkte buss hem. Noa hade tydligen inte sovit nåt i bilen. (han sov ett tag innan dom åkte så det var ju inte så oväntat) Men det hade nog gått bra (?). Han satt väl en timma innan han började bli lite väl less.
Jag sov nästan hela vägen i bussen. Behövdes efter en nästan sömnlös natt.

Jag hoppas nästa natt blir bättre.
Vet inte vad man ska göra med en liten snorig näsa. Helst när bäraren till näsan vägrar andas genom den så det blir ännu snorigare!
Han får ligga med oss i sängen, men bara ålar omkring och gnäller.
Vet att det är jobbigt för honom, men jag blir gaaaalen! Kan inte heller sova när han andas med munnen, för jag vet att han inte kan somna då.
A var iaf upp och gick med honom så snoret skulle försvinna lite.

Ska på stan här om ett tag när bebben vaknar.
Måste ha dom där förbannade laktostabletterna!
Som för övrigt måste vara världens bästa uppfinning (förutom nässprayen)!
Prolaktas.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0