Hemma hemma hemma

Kom hem från våran Luleå-Haparandaresa igår kväll vid 23.
Trött som en trötter. Även på morgonen. Halvsov i soffan ett tag tills Hanna och My kom.
Sen kom även Nina med sina barn, och Ida utan sitt barn.

Nu sover min bebbe. En stund till hoppas jag.

Har fått upp några av sakerna jag köpt..men långt ifrån alla.
Vad har jag köpt då..? Minns knappt själv.
Tänkte att jag kan fota lite sen när saker kommit upp.

Köpte bla en matta till v-rummet. Hade inte planerat det men hittade en ganska fin för 195 spänn. Den ligger på golvet redan, men har en såndär antiglidfilt under som behöver klippas till.
Kanske sätter resterna under dynorna i soffan. Dom glider trots såndär "vanlig" antiglid..grej.

Köpte ju mest småplock som



Postat av: Mrs Bernhardsson

Jag hoppas på hjälp snart med. Nu känns de bra tufft måste jag vara ärlig och säga.

2011-02-28 @ 21:16:25
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0