Föräldrar!

Buzzador söker fler föräldrar som vill vara med!
På buzzador får man prova olika produkter helt gratis, mot att man tipsar/berättar om produkten för andra samt skriver till Buzzador och berättar hur det går och vad man tycker om produkten.

Här kan du registrera dig:
Bli Buzzador




Postat av: Elin Fredriksson

Ja då skyller jag på morsan, hon har väl snappat upp bakterierna nånstans ifrån.



Fick Buzzadorpaketet från Bepanthen idag, världens sötaste småtuber =) kommer förbi med någon när vi piggnat till och är smittfria ;)

2011-02-02 @ 11:28:30
URL: http://elinikiruna.blogspot.com
Postat av: emelie med busungen elliott o sessan leila

hejsan



tack så mkt =) Vi har köpt en babytravel dublin med liggkorg till ena syskonsätet..är verkligen supernöjd med den. Den är väldans lättkörd!



Måste tyvärr säga att jag inte kan hjälpa dig som det ser ut just nu. Har haft en hel del förfrågningar om hjälp med design men har sagt nej till alla för som det är just nu så har jag verkligen ingen tid över. Vissa dagar hinner jag knappt med att sitta ens en liten stund vid datorn, o när jag väl sitter så sitter jag oftast med en bebis i ena näven =)

sorry!



du får försöka hitta nån annan som hjälper dig, ananrs vet jag att de finns de som delar med sig av gratis bloggdesigner. Googla bara på gratis blogg design så kanske du hittar nåt?



hoppas allt är bra,

kramis

2011-02-02 @ 12:12:00
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Elin

absolut tänker inte sprida vidare de här läskiga bakterierna ! =( huvvaligen.



Nu är t.o.m. pojken totalt däckad. Men klart han spyr också den stackaren. Jobbigt när man själv är sjuk men värst när småttingarna är dåliga. Det är så synd om dem =( helst när de inte kan säga vad de vill ha. Mammahjärtat lider

2011-02-02 @ 14:43:44
Postat av: Elin

Jo tror det är blogspot som fungerar så =/ lite kasst faktiskt. Tycker det funkar bra annars men just det är jobbigt. har några kompisar som har samma och det är döjobbigt att kommentera..=(



ska se om man kan fixa det på nå vänster ;)

2011-02-02 @ 22:41:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0