Byasjukan

Som Katja kallade det :P
När vi har planerat att åka till byn (en eller två gånger) så har Noa blivit sjuk.
Sist var ju när Katja och dom var här å vi skulle åka allihopa.
Noa blev sjuk med feber, så vi stannade hemma :(

Nu är både jag och Noa sjuka. Men bara förkylning så vi ska åka ändå.
Mamma, Eve, Elias och Malte åker imorgon med mammas bil.
Jag får inte plats så jag tar snålskjuts med Lotta ;)
Och åker idag redan. Går inga bussar på lördagar, men då får jag en barnfri natt :)
Hoppas bara inte Noa blir sämre.
Nu är han mest hes och snorig. Ingen feber tack.

Noa sover sen 12 och jag hoppas han sover ett tag till.
Tänkte duscha när han sover, men jag tror vi duschar båda två sen när han vaknar.
Han har ändå en eländig tova i håret som inte går att borsta bort, får sätta lite balsam och hoppas att den går att borsta ut sen.

Nää nu ska jag klicka vidare medans det är lungt och skönt.

Och förresten så borde Noas rum bli klart nu i helg medans vi är borta :)
Himla bra. Så får ni bilder sen, eller ännu hellre får ni komma hit och titta ;)



Postat av: eva

jodå den sitter hon i ibland..kandske 5 minuter men sedan är det tråkigt oxå =/

2011-02-18 @ 16:02:57
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Mamma Miaa

Neej pappan till barnet sa att det inte är alkohol=)

2011-02-18 @ 19:12:27
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Katja

Han fick ju feber då på julen när han var liten, ni åkte ju ändå, men feber hade han. Han blr så ressjuk ungen ju!

2011-02-19 @ 23:14:07
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0