Väntar

På att mamma ska komma och hämta mig.
Ska på stan med systrar och några barn, men mitt får stanna hemma med sin pappa.

Lite tomt på Bloglovin så jag får skriva själv istället.
Inte för att jag har nåt intressant att skriva direkt.
Noa leker med några av julklapparna, Lastbilen Mack, från Cars, och några djur som vill ha plåster hela tiden.

Kanske lägger in bilder senare på julklappar och nån bild från julafton.

Julafton var iallafall hur lyckad som helst :)
Nåt skrik var det väl från småbarnen, men inte alls mycket.
Noa skrek nog bara när vi skulle åka (vi åkte precis när han började bli trött, då vill han ingenting) och när vi gick ut från bilen, för att vi inte tog med julklapparna ;)

Vi var ju ganska många så vi firade julen i lokalen på gården bredvid mammas hus.
Mycket bra med utrymme åt massa barn med spring i benen.
Man kan säga att tågbana var årets julklapp ;)
Alla 3 tvååringar fick tåg, mellanbarnen fick nintendo ds och de stora fick iPhone resp. kryckor. Ja vissa har haft lite speciella önskningar ;)

Vi vuxna fick alla 2 trislotter var. Ingen storvinst :(
Och jag fick även 2 fina stjärnor av pärlor.

Nu gick barnets tåg sönder..






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0