Sorg och livet

Idag fick A äntligen gå till jobbet, och Noa till sitt älskade dagis :D
Och jag fick äntligen vara ensam hemma B)
Det blir bara dagis idag och imorgon för honom, sen ska vi till byn...
Mommo ska åka "hem".
Det blir väl nån liten minnesstund hos moffa, och kyrkan på söndag. A stannar hemma och jobbar.
Undra om man kommer gråta hela tiden där hos moffa?
Fy vad allt känns upp och ner.. sen börjar man (eller iallafall jag) tänka på när det är helt tomt i det huset..
Kommer det bli det när man väl vant sig vid att det bara är moffa där?
Eller kommer man inte ens hinna vänja sig?
Usch..det känns bara jobbigt att tänka på..

Annars rullar ju livet på här hemma. Bara det att jag gråter mycket mer. Några gånger per dag iallafall.

Igår fick jag nåt ryck och rensade klädkammaren!
Massor av grejer åkte upp på vinden, som dessutom också blev lite organiserad.
Nu vill jag ha bra förvaringslådor dit upp, så inte alla grejer blir förstörda. Helst alla kläder och sånt.
Noas leksaker blev också rensade. Lite kom i en lippislåda..mer skulle säkert behöva åka i den..men jag kan inte skiljas från alla saker :x
Får ta en till titt om/när det blir aktuellt för loppis.
Hade behövt vara ganska snart men det känns som att tiden inte räcker till det. Inte heller finns det lust eller ork.

Tvättat massor i tvättstugan har det blivit senaste dagarna också.
Nu är det bara alla kläder som ska vikas in också.. Snaart.

Jag tänkte att jag skulle gå på stan imorgon när lönen kommer men..lönen kommer ju inte förrän på fredag!
Hur har jag fått för mig att den kommer imorgon?
Nåja, jag tänkte inte shoppa ihjäl mig, mest bara komma ut från lägenheten en stund.

Nu ska jag ta tag i tvätten. Tror jag.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0