Packar jag?

Jo..snart.
Imorgon bär det av till Luleå!
Har packat det mesta men alla smågrejer..dom kommer alltid sist.
Oftast i sista sekunden.
Vi fick hit bilbarnstolen från mamma.
Drugge och Dalle åkte och hämtade.
Det blir även han som kör oss.
Tur för annars hade det nog blivit taxi..
Våran personliga taxi är ju långt härifån ;)
Våran andra taxi har precis haft magsjuka, tur för honom!
Och pappa han är inte heller hemma.
Min backup på senaste tiden ;)

Jaa, sulor ska fixas (och betalas för!) sen blir det även tofflor som sulorna får plats i och skor.
Förhoppningsvis.
Kanske får jag träffa en (eller flera) från SjalBarn också :)
Ska se bara hur det är med skjuts eller buss..
Vet dock inte hur man kommer dit :S

Näni, packning var det!

Men först måste jag säga att det är sååå skönt att ha ledigvecka!!

Nu packa.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0