Pimpeltävling i Parakka

Det har vi varit på idag.
Bilder får ni tyvärr inga..inte idag, men det finns i kameran för senare tillfälle ;)
Jävligt fint hade vi det. Trots lite blåst och gnällig bebbe så var det kul att vara ute hela dagen.

Nu ska jag sova.
Hade inte min mobil fått slut på batteri precis när jag höll på att skriva en grej så hade jag nog redan legat i sängen.
På rikt alltså!
Jag är sjukt trött, eller mest slut.
Min kropp behöver sova.
Helst eftersom det är kalas imorgon.
Ko gärna och ta en stor bit tårta..vi har en gigantisk ;)



Postat av: Mickan

Låter som ni hade trevligt. :) Hoppas du fick sova gott sen och att kalaset blir lyckat idag.



Ja, vädret var jättehärligt igår, bortsett från blåsten då...

2011-04-10 @ 12:52:33
URL: http://angel-like.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0