Imorgon blir det dagis

Förhoppningsvis.
Nu verkar sjukan vara över. Noa vaknade inte en enda gång och sov i sin egen säng hela natten.
Då är man frisk.
Nä, men idag har han varit superpigg. Lite tröttigt blev det när vi var hos mamma och åt, men han vilade tidigt och så är man väl lite seg efter att ha varit sjuk.
Lite snor är kvar, men det får man leva med.

Tisdag fick vi inte komma förrän på eftermiddan. Dom skulle..till Matojärvi tror jag på förmiddan.

Och jag, jag är trött som vanligt.
Senaste nätterna har det blivit lite väl lite sömn, men jag har varit trött innan det så jag vet inte vad som är fel på mig.
Får väl ta och besöka cykelverk...nej förlåt vårdcentral står det visst på dörren.

Och nu ser jag att klockan blivit alldeles för mycket! Det skulle ju bli en tidig kväll.
Nå, jag somnar ju ganska fort nu när jag är så trött.
Gonatt



Postat av: Katja

Hoppas han håller sig frisk nu, så ni kan skola in färdigt!

2011-04-04 @ 09:06:57
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0