Herregud vilket jäkla väder!

Jäkla underbart väder alltså!
Eftersom A kom hem för att han har ont i halsen, hostar och har ögoninflammation så fick jag sticka och hämta och köpa lite grejer.
Hämta medicin och nålar till A, hämta paket (kalasgrejer ;) och köpa fodrade stövlar till lillingen.
Stövlarna tror jag är lite väl stora..får se om dom ska bytas. 79kr på Coop :)

Som tur var kunde jag pressa in mig (eller det är höfterna som fick pressas in) i min skaljacka.
Jag höll på att svettas ihjäl i den! Men då var jag ju in och ut i massa affärer.
Hade nog varit lagom om jag bara varit ute.
Nu är det +3 grader i skuggan, solen lyser på klarblå himmel, och nästan helt vindstilla är det :)

Noa somnade ganska nyss, så jag får se om vi hinner en sväng till dagis.
Annars kanske vi måste gå uuuut :D






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0