Dumma sjukdomar!

Jag har precis fått pengar (löööööön!) men inte fan får man shoppa.
Behöver shoppa lite kläder till Noa.
Dom har ta 3 betala för 2 på HELA barnavdelningen på Lindex till den 25.
Dom har väl bara öppet imorgon eller?
Ungen är ju sjuk..på nåt sätt. Det känns inte som magsjuka, med det är bara låtsas som om det är det, alltså ska vi inte träffa folk.
Har butikerna på stan öppet på lördag? Spela roll, för jag jobbar fredag natt.
Skulle gått på stan igår medans Noa var på dagis. Men då var vi ju hemma med misstänkt..nånting sjuka.
Tänkte gå idag, (eftersom han mådde bra hela dan igår bortsett från att han inte åt så bra typ) men då blev han ju värre idag. Alldeles orkeslös fram till 15-16 nångång.
Imorgon jobbar A.. Funderade på att kolla om mamma jobbar, hon jobbar säkert också halvdag, men även om hon är ledig så var ju hon också sjuk.

Fyyyyfan för dessa sjukor!
Min halsont har heller inte gått över. Och på morgonen är mina bihålor fyllda med slem eller nåt.
(Borde kanske eg inte jobba för att kanske ha en chans att bli frisk nångång men..ja behöver man pengar så..)

Nää, jag ska inte tycka synd om mig själv när min lilling är sjuk.
Men jag gör det ändå.



Postat av: Miaa

men åååh nu vart jag sugen på lindex, nu kommer jag tänka på lindex heeela dagen men jag ska försöka fylla mitt begär med tradera.



fan jobbigt att vara sjuk och jag blev det inatt, inte hjälper det att man har världens största halsmandlar heller.

2011-04-21 @ 07:41:05
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: nina

men sällan noa behöver kläder då:P

2011-04-21 @ 09:36:04
URL: http://ninavonkork.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0