Bra dag. Eller inte.

Antingen så är det fel på mig eller så är det allt annat som är fel.
Kom inte upp ur sängen förrän typ 30 min innan vi skulle börja gå till dagis.
Sjukhusapoteket hade inte det jag skulle ha.
Väl på andra apoteket var det 1 timma innan nästa buss gick (ont i fötterna redan)
Skulle passa på att gå på AF men fick vänta en halvtimma innan dom öppnade.
Tog längre tid än jag trodde där så jag fick kuta till bussen.
Väl hemma var jag så less och jävligt hungrig eftersom jag bara åt 1 macka till frukost.
Jamen då självklart har jag ingen nyckel!!!
Men pappa var väldigt snabb på att hämta Andreas nyckel och föra till mig. (Jag hade iaf tur med vädret ;)
Nu fick jag äntligen sitta ner. Och ÄTA.
I slutet på ätandet kl.11.50 ringer dom från dagis!
Ja då har jag glömt att jag ska hämta Noa 11.30 eftersom dom ska ha planering..
Skynda skynda till dagis och hämta barnet..

Sen tog som tur var allt fel slut (om jag nu inte glömmer att hämta tvätten i tvättstugan)
Usch och fy, men Noa var snäll och vilade nästan 3 timmar, så jag hann väl vila 1 timme jag med :)

Nu måste jag hämta tvätten innan den blir kvar ju.




Postat av: Mamma Miaa

jag kommer inte riktigt ihåg vad det var. Jag tror han tycker det känns säkrare på dagis eller nått :) eftersom det verkar okey nu när det ändå är så nära :)

2011-04-12 @ 21:13:53
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Mickan

Det lät som en tuff dag. Hoppas du hann hämta tvätten.



Roligt att du är med och tävlar! Lycka till!

2011-04-13 @ 00:09:56
URL: http://angel-like.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0