Bebben har en konstig dag

A tog upp Noa på morgonen och sa att han kändes varm, jag kände efter en stund med tyckte mig inte känna någon onormal värme..
Han var iaf pigg och glad så jag tänkte att han kanske får gå till dagis ändå.
Men när han sen bara drack 1 dl välling så tänkte jag att nåt var lite galet.
Ringde dagis och sa att han stannar hemma.
Nå grabben var pigg och glad som vanligt, tills ungefär kl.9
Då ville han titta film, så vi satt i soffan.
Vi satt i en halvtimme (ser ni vad jag skriver, ungen SATT i en halvtimma..eller mer tror jag) tills jag inte orkade sitta upp ;)
Jag la mig i soffan, men han satt kvar och lutade på min mage :)
Sen la han sig ner..och somnade :O
Då hade han suttit en hel timme i soffan!
Och jag kände ju att han var lite varm. Men förstod inte varför.. Visst, lite snorig är han ju, men inte mer än senaste veckorna..
Nånå, senare så bytte jag skitblöja..och då blev jag ganska säker på vad det var..En tand!
Har sett att en hörntand börjat komma upp (han har nog 3 tänder kvar att få efter denna) för ett tag sen.
Han har visserligen knappt ätit..macka och korv ville han inte äta, men en isglass åt han :)
Visserligen började han hosta så lite av glassan kom upp..
Men det andra lilla han fått i sig har stannat kvar, så magsjuka låg inte på misstänktslistan.
Macka fick han i sig sen. Lite iallafall.
Och lite korv innan maten, och sen lite till vid middan.
Febern har kommit i vågor, ingen hög feber (jag har inte kollat, men jag känner ju hur varm han är).
Han var bara lugn innan han somnade och ett tag efter. Sen har han röjt på i stort sett som vanligt.
Lite extra kramar har jag fått dock ♥
Får se hur han är imorgon om det blir nå dagis.
För sen ska han väl inte dit förrän på tisdag? (måndag är en röd dag va?..eller?)

Nå vi ser hur natten och morgondagen ser ut.
Förhoppningsvis tar jag mig till stan, med eller utan bebbe.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0