Torsdag 23 sep

Imorse kände jag mig verkligen eländig. Ville bara sova hela dagen, men sånt går ju inte när man har en bebbe ju :)
Masade mig upp och tog 2 bamyl (hade inget annat) men det funkade faktikst ganska bra.
Bebben vaknade vid 6..zznark. Men han somnade igen vid 7 och sov till 9, så då fick ju jag också sova lite till, det behövdes kan jag säga.
Vilade även 2 timmar samtidigt som Noa, också välbehövligt.

Så har vi haft besök av Nina med ungar. Noa och Saga lekte ganska bra måste jag säga :)
Silas sov mest sen blev han bara överkörd av Noa.
Men jag fick inte bjuda på tårta.. vem ska äta upp den då? Ska jag behöva äta den själv eller?? A vill inte heller äta.

Frågade mamma om hon ville vara med Noa efter jobbet så för ett tag sen kom hon och hämtade honom.
Jag halvdäckade på soffan framför top model. Sen hamnade jag här.

Nu har jag mest ont i nacken. Och näsan är täppt förstås..
Kanske får ta 2 bamyl till så jag kanske orkar göra mat sen.
A skulle köpa ipren till mig efter jobbet. Wiii! Skönt till natten.

Alltså..flytande alvedon är verkligen vedervärdigt!
Noa gillar ju den men jag fattar inte vad han har för smaklökar :/ Sin pappas antar jag..
Hostmedicin däremot är gott. Fast sånt har jag inte ätit på flera år.

Nä om man skulle ta dom där äckliga baymylen.. det är ju sånadär tabletter som man kan tugga, låta smälta i munnen, lösa upp i vatten eller svälja hela.
Men dom fastnar bara i halsen om man försöker svälja hela så jag brukar tugga.. Bleee, det är nån äcklig citronsmak och så blir den sådär konstigt smulig..yäck.
Ska försöka lösa upp i lite vatten istället nu.



Postat av: nina

ja saga är ju besatt av noa. hon ska alltid leka i noas lekpark. liksom hur kul ääär den

2010-09-24 @ 08:33:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0