Snart i säng!

Ska gå å lägga mig snart. Så ni vet. Snart.

Noa var vaken inatt. Igen.
Varför? Kan någon förklara varför?!
Men det blev bara ca en timme inatt iaf.
Vi låg bara i sängen iallafall. Han höll på å klättra å ha sig på mig, men sen la jag honom i mitten för han började bli väldigt trött, å så vände jag mig om medans han låg där å sparka.
Helt plötsligt släcker A lampan.. och ingen bebbe i sängen.. Konstigt..
Fattar inte, jag brukar(brukade kanske) kunna somna om bebben är vaken i sovrummet..
Men nu kan jag tydligen det. Har hänt några gånger nu.

Kände mig som en zombie när Noa vaknade vid 9, hur trött måste inte A vara..
Men sen piggnade jag till och skulle till Eve.
Tänkte att det gick buss till henne från coop..så jag började klä på oss, men kom på att så går bussen inte alls.
Så jag tog bussen till stan. Noa var nöjd kanske halva vägen.
Sen skulle vi prompa från busstationen till porfyren.
Efter en liten stund började Noa gnälla, vrida och vända på sig.
Sista 10 minutrarna skreeeek och skreeek han.
Jag var svettig som en gris!
Såg konsum och köpte en tetravälling och en cola för sista slantarna på kontot.
Han blev tyst med flarran i munnen. Trött.
Men somna ville han inte riktigt. Men jag försökte. Han fick ligga ner medans jag gick på grus.
Precis när han höll på att somna så börjar en gubbjävel gasta på sin hund precis bredvid!
Skit också. Sen vägrae han sova.
Så vi gick in till Eve och jag drack en magnecylbrus och massa cola.
Noa han somnade inte förrän 15..

Nä usch vad jag var svettig, huvudvärkig och less.
Och arg på dom nya busslinjerna!
Fan man måste ju byta buss 2 ggr för att komma till andra sidan stan!
Ett jävligt dåligt system om man frågar mig. (och typ alla andra bussåkande i Kiruna skulle jag gissa).
Och har man inte busskort måste man som vuxen betala 20 spänn för varje buss. Nä, man får inte ens åka ¨på samma biljett om man byter buss.
Nä hoppas dom får så mycket klagomål att dom fixar lite bättre.
Dessutom måste man vänta typ en halvtimme på ena bussen.

Fan att man inte har körkort.
Men jag vågar inte lära mig köra..det är läskigt!

Jaja, det var ganska lungt och trevligt hos Eve iaf. Båda bebborna sov samtidigt så medans dom sov så satt jag och Eve med Elias och byggde med smålego :)
Inte ofta man gör saker med bara Elias ju.

Efter det åkte jag med bussen, som går nästan hela vägen från Eve till Coop! eller man får gå typ 5-10 min innan man är på Coop.
Mötte A där så handlade vi lite grejs. Men hittade ingan mat jag orkade laga.. så vi åt på Frasses.
Tog ett kycklingmål.
Och jäävlar vad ont i magen jag hade när vi kom hem :(
Usch usch för denna mjölkmagen.
Mina prolaktastabletter har ju funkat så bra..men inte idag tydligen.
Undra om jag vågar äta yoghurt till frukost imorgon??

Nånå bebben sover så det ska jag också göra och samtidigt hoppas på att han sover hela natten.
Suck.



Postat av: Mrs Bernhardsson

De va otroligt stora i storleken. Alva sjönk i de. Men visa 86 passar bra. de är knepit de där... Välkommen att buda om du vill. hoppas du får en bra dag. kram

2010-09-28 @ 07:38:21
Postat av: eva

vikten är hemlig, men jag kanske avslöjar de sen om jag lyckas gå ner alla kilon...

det kommer förmodligen lite bilder oxå om jag vågar haha =)

2010-09-28 @ 09:20:05
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Anonym

När jag åkt buss så har det kommit folk som har "övergång" och de behöver inte betala en gång till.

2010-09-30 @ 18:57:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0