Seg och blä

Jag är seg.
Ägg är blä.
Jag är redan jävligt less på ägg.
Inte ens en vecka höll lchf kosten!
Ja första dagen, måndag blev ju lite knasig, med wienerbröd och skit, på lördag var i princip hela dagen skit, åt friterat (en halv port bara iaf) sen blev det lite skit till middag, lite yoghurt, banan och en billys.
Sen på kvällen blev det ju massa öl, cider och turkisk peppar shots B)
Sen nån dag så har det blivit en eller 2 mackor till frukost, när varken ägg eller turkisk yoghurt inte gick ner..

Försöker komma på hur man ska lösa detta.
Försöka fortsätta..men vad äta till frukost då? Samt när man är på stan och inte gillar vanlig kycklingsallad.
Börja med GI igen? Tyckte inte det var lika "jobbigt" som lchf.
Fortsätta äta ungefär det vanliga, men kanske mer fullkorn och grönsaker, och nästan sluta helt med godis, dricka och sånt.
Godis och cola kommer jag då alltså hursomhelst verkligen dra ner på, HÖGST en gång i veckan får det bli nåt sånt, samt inget fikabröd och sånt på stan.

Nä, nu ska jag egentligen redan börjat borsta tänderna och sånt så nu slutar jag babbla.
God natt,



Postat av: Katja

Det är ju bättre att äta nyttigt och skippa godis/läsk än att strunta i att göra nåt öht! Så kör på du, ingen idè att hålla på med lchf om man inte är motiverad!

2010-09-06 @ 08:30:04
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0