Mätt?

Jo, jag har nog känt mig ganska mätt när jag har ätit nu. Skönt.
Och iaf 2 kilo har jag gått ner än så länge.
Men jag längtar tills mina kläder passar.
Har inga byxor förutom mjukisbyxor som passar :/
Har försökt leta upp alla vida tröjor jag har, så jag ska kunna ha jeans iaf när jag går på stan typ utan att alla ser att magen hänger till knäna.
Men jag har inte så många, och tvätta behöver vi verkligen, men jag har varit för lat (vi har..)
Kanske sätter in en tvätt nu ikväll och sätter på den imorgon på morgonen.

Ska ju kanske ut med Hanna på lördag, och det kanske kan finnas nåt i tvättkorgen som passar.

Har försökt lägga mig tidigare senaste kvällarna. Känns verkligen som det har behövts.
Lite tidigare har det väl blivit, men inte så tidigt jag planerat. 11 har jag tänkt är en bra tid att lägga sig.
Vilket betyder att jag borde gå och börja borsta tänder och sånt om 5 minuter..
Hoppas jag inte har för mycket att läsa på intranätet då :P

Och jag visste faktikst inte att ´man kan bli trött/svag/få huvudvärk (mer?) när man börjar med lchf..
A hade läst om huvudvärk, för att han har det själv för andra dagen.
Går det över eller kommer det fortsätta så länge han äter såhär?
Får väl se om det fortsätter många dar till, då får han börja med GI istället.

Jag är ju trött trött trött.. men inte svag direkt. Jag vill bara sova mer.
Måste köpa lite vitaminer också. Iaf nån multivitamin.
Sen vet jag inte om man kanske kan behöva nåt annat när man äter lchf, nån som vet?

Nä nu ska jag kanske börja avrunda här..



Postat av: Ida

Det går över. Kroppen måste bara vänja sig.

2010-09-03 @ 09:15:01
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: nina

2 kg redan det är ju svinbra.

2010-09-03 @ 09:40:53
Postat av: Nean

Du e grym peka som orkar fortsätta!!!!

2010-09-03 @ 09:52:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0