Lever jag?

Känns som att jag börjar må så mycket bättre nu.
Vad beror det på?
Jag vet faktikst inte riktigt.

Mår jag bättre för att jag börjat äta bättre eller tvärtom?
Nånting är det. Hoppas det fortsätter.

Kommer inte på vad jag ska skriva om det här, det är lite snurrigt.

Tror jag behöver ett rent hem, äta bra..och ja ensamtid tror jag.
Tex idag har jag varit hos Ida hela kvällen och jag känner mig så glad.

Försöker leka mer med Noa ist för att sitta vid tv:n eller datorn/telefonen (telefonen är ju min dator om dagarna).
Dels för att han inte vill leka så mycket själv, och för att jag vill.
Man kan ju leka lite bättre med honom nu.
Han älskar sitt tält, där behöver man bara sitta så är han världens nöjdaste :)

Nej alltså det känns som att jag bara snurrar till allt. Har massor i huvudet som kommer ut konstigt..

Jag ska försöka fortsätta med att äta bättre och hålla mer ordning.
Oftast är jag så trött så jag inte orkar nånting, så det hade jag faktikst behövt göra nåt åt.
Men undra om penicillinen gör att man blir trött på nåt vis?
Och min "vanliga" medicin vill jag ju försöka sluta ta..kanske låter dumt att sluta med den nu, men jag vill försöka.
Jag tror att jag kan må bra även utan den. Gör jag inte det så får jag väl fortsätta.

Vill inte hålla på att äta massa mediciner.
Och med penicillinen så ska man nog inte ta så mycket annat, tex om jag skulle vilja ta nåt uppiggande..vad heter den där..rosenrot (var tvungan att googla).
Det är ju fortfarande typ 1,5 månad(?) kvar jag ska ta penicillinen, och det måste jag göra. (penicillinen är ju mot mina hårsäcksinflammationer som förhoppningsvis ska sluta komma efter kuren)

Ja lägga mig tidigare är ju också en av sakerna som jag behöver göra.. Varför händer det så sällan då?!
....



Postat av: Pekas mamma

Hejja hejja Petra!!!

2010-09-27 @ 07:39:37
Postat av: Heli

Sova borde man ju om nätterna :) Jag får sova ca 3 timmar om nätterna när hon är så här. samma för hennes del men hon somnar ju till till och från de hinner ju intej ag innan de är dags att stiga upp igen. Men de blir nog bättre.

2010-09-27 @ 10:09:20
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: Lisa M

jo, alla kommentarer finns kvar om man kollar på min blogg... då får du hjälpa mig att hitta dom otrevliga människorna :p

2010-09-27 @ 10:09:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0