God natt

Nu sitter jag här. laddar upp en video på fejjan. På Katjas begäran.
Tjejerna saknar visst Noa än :)
Sen blir det sängen.

Har haft besök här hela em och kvällen. Skönt så man slipper sitta å dega ;)
Städade på fm nångång. Sen skulle Eve Jonne och Malte komma hit.
Handlade mat på coop som vi lagade sen (okej, mest Jonne).
Sen har vi typ..lekt med barnen (dom måste tydligen underhållas ibland så dom inte slår varann) medans stora pojkarna lekte med datorn.

Noa somnade 20.30 ungefär, fast han vilade ganska tidigt. Vaknade vid 13. Fast då hade vi ju besök till strax efter 20, annars hade han nog inte orkat så länge.
Ska försöka se om han kan sova lite tidigare på dagen (ist för vid 13-14) och att han sen kanske somnar lite tidigare än 21. För det är jäkligt jobbigt att få honom att sova en andra gång om det blir sent.
Nånå, får se hur det går.

Vi har kollat film jag och Andreas. Chloe (som skulle vara thriller/drama) men jag märkte då inget thrilleraktigt..
Nånå, så jättehemsk var den väl inte. Men jag väntade ju mig en thriller..

Syndat har jag gjort idag. Lite chips och choklad. Och en cooola!
Fattar ni hur gott det är med cola? Cocacola. Inte bra att det är så gott.

Nä just ja filmen sen sova.
Godnatt



Postat av: Marro

Jajjemän, han sover i egen säng :) Tack för tipset, ska prova det om han vaknar!

2010-09-12 @ 01:48:57
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: eve

Cola är farligt gott! Drack nästan en hel burk igår.. Dumma jag

2010-09-12 @ 07:50:54
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Katja

Inte bara flickorna som saknar noa, jag med ju! Fast okej, jag är ju en flicka.... bara jag slipper vara tant.

2010-09-12 @ 10:33:43
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Lisafisa

jag har mörkläggande rullisar, men inte för långa, och vill inte ha såna där gardiner, det måste ju vara snyggt också :p nä, men nu blir det ju bara mörkare och mörkare så jag klarar mig ;)

2010-09-12 @ 17:25:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0