...

Skulle lägga in lite bilder på fejjan men det verkar vara nåt fel, kom inte ens in på min profil..
Måste bara sätta en bild hit på min bebbe:



Han ser inte ut som en bebis..han ser ut som..som ett barn! :S
Är han sådär stor?
På bilden käkar han lördagsgodis..Flingor.


Jaja jag sätter några till då!

Noa leker med Levis och Texas


Noa satt iaf still en ganska bra stund


Här har vi en middag. Gott som tusan!

Purjolök och smör i botten på en ugnsform, på med lax kryddad med citronpeppar, grädde och cf med chilisås på fisken. Sen med massa västerbottenost på.


Här är Noas läpp förresten..
Dagen efter tror jag..




Elias och Noa ramlade på nåt vänster så Noa hamnade på asfalten..
Förutom en morgon när han antagligen hade slagit sig på den onda läppen har han nog knappt märkt av det.

Nu kanske jag ska sova.
Å så öppnis imorgon..? Om jag orkar.
Har inte så många att gå dit med. Alla (Eve) är lata eller har sin unge på dagis.




Postat av: eve

Men daaah, min lillunge är ju sjuk! Kan ju inte släpa honom till öpnna förskolan då heller! Daaaah!

2010-09-07 @ 08:17:31
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Katja

Stora fina Noa!! och vad läskig läppen såg ut....

2010-09-07 @ 18:26:54
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0