Ejje

Idag var en Evedag.

Stack på stan med Eve.
Jag tänkte att Noa skulle somna på stan, vid 12 eller nåt.
Men den tröttisen somnade när jag klädde på honom när vi skulle till bussen innan 11..
Så han har varit lite trött idag, men inte så farligt som jag trodde.

Köpte lite smågrejer på stan (jag köper ju typ aldrig nåt förutom nån kläda till Noa på stan):
Hopvikbart sittunderlag (om man vill sitta nånstans om det är blött eller kallt. Den får ligga i vagnen) 19kr på Järnia/Buchts vad man nu vill kalla det.

Tavelkritor (Satte ju upp "svarta tavlan" men hittade inte kritorna..) men i massa olika färger ist för vita.

Hello Kitty-reflex :)

Och en korv. Jag var ju hungrig.

Sen åkte vi hela gänget till mig. Lekte, grät (okej mest Noa) och sånt.
Gick sen å kaosade hos Nina, och åt upp deras plättar, men Silas åt mest den lilla grisen :P

Huvudvärk fick jag på stan. Det var soligt och mins solisar var försvunna..trodde jag för Eve hittade dom på skolådorna precis vid ytterdörren.. Men det var saker på den ju!
Ibland letar jag som en man måste jag erkänna.
Ja jag får huvudvärk av solen. Även av blåsten när det är för varmt för mössa.
Och när jag svettas och stressar. Typ varje dag då eller nåt..

Jo, jag ska sova, men försöker bli av med huvudvärken först, den brukar sitta kvar på morgonen om jag lägger mig med den. Konstig prick han den där huvudvärken.

Jo, igår sa faktikst Noa Eve (Ejje) 2 gånger! :D
Men Eve tror det först när hon hör det så Noa får faktikst säga det till henne också.



Postat av: eve

Ja, han måste säga det till mig, annars tror jag att du nog hittar på..

2010-09-30 @ 08:05:50
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: nina

ursäkta men Noa pratar faktiskt långa meningar, iaf till mej....

2010-09-30 @ 10:33:54
Postat av: Mrs Bernhardsson

Nej kasnke så är de inte de men ex grann tjejen vår som är 5 år har haft sönder sina och mamma säger att de är värdelöst med porslin om man inte har ett väldigt lungt(lugna barn.

2010-09-30 @ 21:11:35
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0