Nattinatt

Skrev två inlägg igår men det sket sig med båda, skrev på iphonen men batteriet dog mitt i skrivandet.. så det försvann, sen skrev jag igen och klickade på skicka, men då hade jag ju blivit utloggad sen sket jag i att skriva.

Noas fammo och faffa har varit här från..onsdag(?) tills idag.
Sovit här har dom ju också gjort.
Noa har vart lycklig :)
Två (eller 3?) nätter var han uppe med fammo och härjade.

Igår skulle jag hux flux ut.
Jonne tyckte jag och Eve skulle gå ut :P
Var hos Linnea först med massa brudar, sen åkte jag och Eve till petsamo där det var 90-årsfest (3 30-åringar firades), rocktoberfest som dom själva kallade det.
Kände ju ganska många där så det var skoj.
Korv med bröd åt jag också. Sen blev jag nykter och drog hem.
Innan jag var ut var vi hos Therese och käkade köttsoppa. Det var faktikst gott, jag brukar inte gilla vanliga köttsoppor men den var helt okej :)

Å så idag så har jag vart lite seg, som väntat.
Men har ändå varit å handlat (innan svärisarna åkte hem), sen fick vi middagsgäster som bestod av Eve, Jonne, Elias och Malte. Röjigt men kul ;)
Gjorde baconinlindad kyckling fylld med fetaost, och Jonne stekte och kryddade kycklingstrimlor till det sallad och potatisgratäng till oss som äter kolhydrater.

Mitt hår..har varit så risigt på senaste tiden, för att jag har duschat nästan varje dag.
Så jag gjorde inpackning med balsam och honung och hade det i en halvtimma, och när jag ändå höll på så kletade jag lite honung i ansiktet också.
När jag sköljde så satte jag kokosolja i både håret och ansiktet, så imorgon får jag skölja bort all olja från håret.
Funderar om jag ska orka börja med noPoo igen..
Men orkar jag med balsammetoden??..
Bikarbonat funkar ju också (ägg kanske också men det verkar så krångligt) men har för mig att det håret blev så torrt..man borde skölja med äppelcidervinäger efter det men det luktar ju så fort man blir lite fuktig så det tänker jag inte göra!
Nå, säkert jätteintressant för er att läsa va :P
Jag borde ju ha rasullera kvar nånstans..kanske prova det igen också.

Ja alltså jag ska ju ut nästa helg också! Jäkla alkisvarning här ju.
Då är det petsamo som gäller igen :P Då blir det pyjamasparty med massa tjejer från hela Kiruna.
Ska dit med Hanna, Ida och Petra så det borde nog bli skoj :)

Nu ska jag snoka vidare.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0