Natt..

Igår kväll var inte så kul kväll.. När vi skulle gå å lägga oss vid 23.30 hörde jag Noa. Försökte söva om men det gick inte, A fick prova men han kunde inte heller. Slutade med att A och Noa var uppe till 3.. Andreas var arg så jag orkade inte fråga mer än en gång om jag skulle vara uppe med honom.. Så han är väl måttligt pigg idag, inte glad heller och då är inte jag det heller så vi har bara varit hemma och jag ids inte ens gå till Coop med vagnen för att köpa smör och bröd. Får ta det sen. Nu ska jag försöka underhålla lilla bebben.



Postat av: Ingrid

Vilken bra beskrivning på så kort text om hur det verkligen är ibland! Fantastisk!

...och så hoppas jag att ni fick hämta igen er sen. <3

2010-11-07 @ 22:58:25
URL: http://www.lagomtnormativt.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0