Klant!

Jo. Men det var mörkt faktikst! Och massa folk ivägen!
Hade hämtat en drink i "baren" och tänkte inte på/såg inte trappsteget å så..ja vek sig benen och ont fick jag i foten!
Värre idag än igår (fast igår hade jag ju väldigt bra smärtstillande i mig ;)

Var alltså på pyjamasparty på Petsamo igår.
Massa tjejer (och några killar faktiskt), alkohol och pyjamas :D
Kan det liksom bli bättre ;)
Träffades hos Hanna först, men Petra kom inte :(
och sen på med pyjamas å så drog vi dit och hade skoj och tittade på pjamas och underklädes-modevisning.
Å sen lite vuxenleksaker som man kunde köpa..

Sen ville Ida hem ganska tidigt (hon skulle ju upp med Love på morgonen) och jag åkte samtidigt så vi kunde dela taxi. Hanna och Elin åkte till krogen.

Nu känns det extra jobbigt att jag har ont i foten för jag är inte bakis och huvudvärken är borta.
Hade velat följa med mamma, Eve och barnen (Noa är med mamma och har sovit där :) men jag kan ju knappt gå så det blir kanske inte så skoj där..
Nu ska jag klicka vidare för det är inte så mycket spännande på tv.



Postat av: Elin F

Oj vilken fin blogg du har! =)

Vill också ha en fin rosa en !!!



Det var kul igår, trist att du skadade foten =(



2010-10-16 @ 14:20:27
URL: http://elinikiruna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0