Kläder..

Jag är för fet för min jacka för övrigt.
Promenerade till TeamSportia med systrarna och det var jobbigt, tills jag öppnade jackan :/
Fan.
Ja jag vet att jag klagar å klagar men ändå trycker i mig skit :(
Jag försöker bättra mig. Jag försöker faktikst.
Men ibland känner jag mig bra och bryr mig inte ett dugg om att alla kläder är för små.
Inte bra.

Får gå med sommarjacka, då är den inte så tajt. Hoppas det inte blir en kall vinter.. hahahahahahahahahahha

Jag lär väl fortsätta svettas som en klimakteriekossa så då gör det väl inget.



Postat av: Elin F

Jag gnäller alltid om att jag är för fet och jag gör aldrig något åt det.

Har helt enkelt dålig karaktär. Kanske är ett kvinnodrag.

Gubben gnäller för att jag gnäller. Enligt honom är det bara att röra sig mer och äta mindre. Åhå om det vore så enkelt men nej Elin stoppar i sig mer och rör sig mindre....så då gnäller jag mer =/ hujja ond cirkel det där.....=(

Du är inte ensam ! =)

2010-11-03 @ 23:05:54
URL: http://elinikiruna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0