Idag är det torsdag

Gud vad trött jag vart nu på kvällen.
Borde inte vara så trött eftersom jag bara typ strosat runt ensam på stan hela dagen :D
Noa vaknade iofs vid 4 och var vaken till 5.30 eller nåt, och sen upp kl.9

På stan har jag klippt mig och kollat synen.
Jag skulle ha lugg från början men sen ångrade jag mig när jag såg hur snyggt set såg ut med lång lugg.
Men jag vet inte vad som är fel på mig. Jag kan inte ha lång lugg utan att sätta det bakom örat eller i klämma.
Jag får huvudvärk :S
Men jag får komma tillbaka så fixar hon det om jag vill :)
Så får kanske göra det imorgon eller måndag.

Men imorgon är det ju pyjamasparty på Petsamo :P
Ska nog bli skoj. Går med Ida, Hanna och Petra. Sen känner man väl förhoppningsvis en eller annan där (typ..Kicki iaf ;)

Ja, det blir nog inga bilder på håret ikväll. (har dock satt en på fejjan)
Ska se till så jag somnar i någorlunda tid idag.



Postat av: Ida

EDA är guds gåva till mänskligheten :P Men alltså, var glad att du klarade det utan. Folk tycker man är en klenis om man tagit EDA.. Tydligen.

2010-10-15 @ 09:08:40
URL: http://idaraty.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0