Film film massa film

Jag gillar att kolla film.
Helst bra filmer ;)

Kollade just Knight and day, den var oväntat bra.
A sa att det skulle vara action/thriller, men jag märkte inte så mycket thriller inte.
Lite romantik med thriller tycker jag mer att det var.

För nån dag sen kollade vi The killer inside me..den var väl inte så himla bra. Mest lite konstig film om en lite psykogubbe.
Men en scen ser jag framför mig flera gånger om dagen. När han slår och slår ihjäl en tjej som bara låter honom göra det.. Usch, är för känslig för sånt, och när det handlar om barn. Jag blir illamående.

Mycket bättre att se framför sig hur en gubbe försöker vara cool och göra en sallad XD
Den scenen är från Farsan.
Trots att det är en svensk film så var den skitkul! Skrattade tom högt.
Ni som känner mig vet att jag oftast bara skrattar som..mamma och Gerda..sånt där nasalt fniss ni vet.

Sen har vi sett massor med filmer men det är ju säkert mer än en vecka sen så dom kommer jag inte ihåg ;)
Det är nog ganska uppskattat att kolla en film med mig som jag redan sett. För jag minns nästan aldrig ett skit om vad den handlar om eller vad som ska hända. Hahaha.
Om inte annat så är det bra för mig om man inte hittar nån ny film att kolla.
Alla filmer är nya för mig :P


Idag har jag förresten hunnit med att vara bebbelös 2 gånger.
Åkte först buss till stan och var några timmar.
Jag fick med mig: ett par byxor från Lindex till Noa . Jaha skulle sätta bild men det gick inte.
På loppis hittade jag en såndär liten resväska med nyckelpigor på, och en film: Den lilla röda traktorn.
Noa gillar ju verkligen traktorer så jag tänkte att han säkert skulle uppskatta den.
Och det gjorde han.
Han vill titta på introt, sen leker han. När eftertexterna kommer vill han att den ska börja igen..och så fortsätter det.. Tur att det är flera avsnitt så man slipper sätta om den hela tiden.
Och nu på kvällen blev han jätteledsen när jag stängt av den, så han fick titta på den tills han gick å la sig.

Ja jo just ja, jag tänkte inte skriva så mycket..

Var till Ida en liten sväng efter vi hade handlat. (eeensam)

Ja, det var väl det för idag.



Postat av: Sofie

Adde älskade också Lilla Röda Traktorn.

Den är ju ganska söt faktiskt.

2010-10-03 @ 10:04:23
URL: http://annikasofie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0