DH!

Jahapp vi fick sova en hel natt!
Äntligen!
Ikväll somnade han dock ganska tidigt så vi får se hur natten blir.
Känns lite som när han var mindre, enda man tänkte på¨var hur han ska sova, och så trött man var!
Helt obeskrivligt hur trött man(jag) var. Det är lite som en förlossning, det går inte att förklara.

Idag känns det som att det hänt mycket, trots att jag bestämde mig för att stanna hemma ist för att gå på öf.
Hälsade på Ida.
Sen sov Noa i 2 timmar och jag bara latade mig :)
Jag och Noa gick på Coop och handlade.
Jag hämtade ut ett paket från en på Sjalbarn (ulloverall..som tyvärr kanske är för liten)
Sen var vi barnvakt åt Malte en stund medans Eve och Jonne var på akuten med Elias. Allt verkade dock bra, inget farligt iaf :)
Och Noa fick en motorcykel på foten. Ja en såndär spargris i..tenn(?) som han fick i doppresent, och fick ganska ont, det blödde så han fick ett plåster och socke på.
Han var glad och vinkade hejdå till Malte och Elias.
Sen var han så ledsen så ledsen och sa att han hade ont (aj aj aj aj). Men jag tror inte han hade såå ont, men han var så trött också, så han fick lägga sig redan åtta.

Och här sitter jag och väntar på att DH ska börja :D



Postat av: eve

Vad är det för ulloverall? Kanske jag kan köpa den av dig om den inte passar på noa..

2010-10-05 @ 21:42:59
Postat av: eva

nej desperate housewives har jag inte sett mycket av tyvärr..

2010-10-06 @ 10:08:50
URL: http://fonmo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0