Men nä!

Jag är inte gravid. Jag hade ägglossning igår för er som är intresserade. (säkert jättemånga B)
Sen om jag blev gravid igår (det är nämnligen då ägget fäster för er som inte vet) det är en annan sak, men det visar sig om ca 14 dagar.
Men det är högst osannolikt att jag blev det. Så ni vet. Och nej vi planerar inte fler just nu nej.

Så över till annat..
Idag har vi näästan bara varit hemma.
Gick till Ida en sväng efter att Noa sovit.
A köpte med fryspizza till middag. Det är faktikst bra, för då äter Noa också :)
Som ni kanske vet så äter han nästan ingen mat. Vägrar ju ens smaka.
Så ofta får han 1-2 flaskor ersättning eller välling (utöver dom två han får morgon och kväll), och sen macka, riskaka, rån med smör, russin, banan osv (inte allt på en gång då förstås, men nåt av det).

Varför måste jag alltid börja förklara allt.. Jag kan inte skriva kortfattat, det går inte. Så är det med sms också..
Nu är det nån som klättrar på mig.



Postat av: Ida

Haha, det är okej att vara okortfattad ibland.

2010-11-23 @ 20:26:36
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: nina

peka det ärokej att vara gravid.

2010-11-24 @ 12:01:37
Postat av: Sofie

Varför högst osannolikt? Inget är ju omöjligt...

2010-11-24 @ 12:27:49
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Elin F

jo då får jag mer att läsa =))

skrivdiarré är något jag alltid brukar ha. Mina inlägg blir ofta milslånga ;)

2010-11-24 @ 12:55:06
URL: http://elinikiruna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0