Men ååh

Bebben har feber..
Han vaknade vid 5 imorse..zznark.
Sen sov han i 45 min eller nåt, sen kände jag att han var varm.
Han har varit jättetrött hela morgonen/förmiddan, men inte kunnat somna.
Men för en halvtimme sen så somnade han i min famn när vi tittade på Roary i sängen <3

Han har ju som sagt B) varit lös i magen och är det ännu. Igår när han druckit välling och skulle somna i sängen så la han av en brakare och det var bara in på toa och byta skitblöja, men han somnade kort efter iaf.
Så jag vet inte om det är tänder som orsakar dålig mage och nu feber, eller om det kanske kan vara vattkoppor.. ja med tanke på febern iaf.
Han har flera gånger sagt "aj" idag, men jag har inte fattat vars det gör ont.. huvudet, örat eller kanske rumpan?? Ingen aning, han visar inte.
(läste att man kan få huvudvärk och feber innan vattkoppor kommer)

Nånå  det är väl bara att vänta och se.

Dalle är hemma, och jag ska på stan sen och slösa våra näst sista kronor på dumma laktostabletter..






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0