Jag är trött

Morgonen började bra, Noa vaknade inte 5! 6.49 vaknade jag av att han skrek.
Han har börjat skrika/gråta nu istället för att bara prata högt och ropa på mamma, som han gjort nästan alltid förut.
Dagen har vi spenderat hos Eve. Vi hade lite minikalas hon, jag och ungarna.
Jag åt inte alltför mycket kakor faktikst. Det var duktigt av mig.
Thaimat blev det också. Gud så gott det är!
Jag vet faktikst inte varför jag började skriva..är skittrött så det är helt tomt i skallen.

Ja nu blir det förresten kanske IKEA innan jul ist för efter. Men man vet ju aldrig. Planer kan ändras.
Jag vill gärna åka så fort som möjligt! Fast såhär precis efter löning (om vi åker den 4 dec) så finns det kanske chans att mycket saker är slut. Helst om man är där på en söndag..Nånå, bättre för ekonomin iaf.
Så kanske man kan hitta lite julklappar där.

Imorgon blir det nog stan.
På lördag blir det kalas, sen på kvällen ska jag och Andreas på ett till kalas, men ett vuxenkals ;)
Inget snuskigt hörrni! Det är Therese (A:s syster) som fyller år och ska ha en liten fest på Café Oscar.
Blir väl lite mat och dricka. Och singstar :P 

Nä nu ska jag börja avsluta här. Det är ändå så irriterande att inte ha nån mus och behöva använda plattan på min bärbara dator.. Måste skaffa en ny.
Vet ni nån som inte går sönder!?




Postat av: Eve

4 dec går nog inte, tror det var då Jonne var i luleå..

2010-11-18 @ 23:16:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0