Idag jävlar!

Jag ska fan lägga mig i tid idag!
Inte för att det spelar nån roll om Noa ändå vaknar mellan 3-4, men ändå.
Man kan ju hoppas att han vaknar i hyfsad tid.

Så härligt såna här dagar då han är så glad hela tiden :)
Han har lekt nästan hela tiden själv, eller han har ju "varit" med mig, men inte dragit iväg mig till hans rum eller till skafferiet flera gånger.
Och han har varit helt galen också! Vild precis hela tiden :D
Sprungit runt med diverse kläder och saker (ett regnskydd tex) på huvudet, och givetvis dragit ut papper och käkat..

Jag har varit trött hela tiden. Jag undrar nu varför jag inte tagit en koffeintablett..

Så nu ska jag snart lägga mig.
Hade tänkt lägga ut lite grejer på cc/sjalbarn men jag orkar inte..

Skulle ju först till Luleå och handla nån julklapp.
Sen skulle jag inte.
Sen skulle jag igen.. och nu lutar det väl mest åt att jag inte ska.
Det är inte jag som velar, det är min pengagubbe han som håller koll på ekonomin..
Jag har tyvärr en tendens att förtränga hur mycket vi har och strunta i att ta reda på hur mycket räkningar vi har..
Jag är en skit, jag vet :P



Postat av: Frida

Det var första gången jag bakade lussebullar med socker på, jag har aldrig smakat det tidigare. Men jag måste hålla med dig, det är godare utan socker.

2010-11-30 @ 22:13:15
URL: http://minx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0