Hungrig?

Är jag hungrig?
Jag borde vara det.
Kanske om jag känner efter?
Magen känns lite tom ja.
Åt en macka och juice till frukost, sen var jag och Noa hos Ida, där delade jag och Noa på en halv bulla.
Eller jag år ju en mandarin där också!
Hemma åt jag en macka, till middag blev det en halv parisare.
Jag som brukar vara hungrig och kunna äta hela tiden.

Ikväll har jag skrivit alla uppgifter som behövs (hoppas jag) för att bli inskriven på arbetsförmedlingen.
Usch, jag hatar verkligen af!
Man ska vara på praktik efter praktik. Jag vet inte hur många månader (ÅR?) jag spenderat på att ha praktik..
Skitpengar och så får man inte ens lite extrajobb efteråt :(
Okej på några platser har jag fått jobba extra.

Nej, kanske att jag ska ta en macka så jag inte går å lägger mig och inte kan somna för att jag är hungrig.




Postat av: Sandra

Jag antar att det var du som skrev på min blogg :) hoppas jag har rätt.



Jo visst är dom nöjda att ligga på golvet ett tag, och jag kan turas om med dom men det är ju bra om det finns lite hjälpmedel men det finns det tydligen :) Så det är ju bra!

2010-11-29 @ 22:25:13
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Elin

Huvva det var en tidig morgon. Ivan vaknade vid fyra och fick sig en flaska sen sov han till åtta...det tyckte jag var nog tidigt att stiga upp...=/

2010-11-30 @ 15:08:19
URL: http://elinikiruna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0