Godnatt

Ibland kollar jag Idol.
Ikväll har jag kollat..lite iaf. Hade en väldigt pigg unge som sprang omkring och pratade och lekte så jag inte hörde nåt, sen tog den en evighet att söva unget också.
Vi var ju på lekkandet med Eve å co å så somnade han när vi gick därifrån, vid 17.
Men han var iaf glad och lugn i sängen när jag la honom.
Han låg å snurra, ställde sig upp två gånger, första gången sa jag åt honom att lägga sig ner, andra gången la han sig själv. Sen satt han upp lite och lekte med mjukiskaninerna som ligger i sängen.
Så låg han å snurra å böka tills han somnade :)
Han höll på att somna själv ett antal gånger.
Så det blev ingen film idag, jag skulle antingen inte hänga med eller somna,
Ska väl gå å lägga mig strax.
Jag är skittrött så jag hoppas jag somnar lite fortare än tidigare nätter.

Imorgon blir det kalas hos Malte som fyllde 1 förra helgen.

Måste gå å kolla jacka på Team Sportia här nån dag men..behöver kanske åka med nån, vill/orkar inte gå med grinolle dit och tillbaka.

Godnatt.



Postat av: Ida

Nää. Han fick ingenting av läkaren. Bricanylen hade vi hemma sen sist vi var in med honom..

2010-11-27 @ 21:57:35
URL: http://idaraty.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0