Bajs bajs *varning* bajs bajs

Ja idag ska jag skriva om bajs. Så ni vet. Bebben har bajsat löööst lööst i två dagar.. Bara massa brunt vatten. Han mår inte dåligt för övrigt och ingen feber, men jag gissar att det är tänderna som gör detta med hans mage. Eller jag Hoppas det iallafall. Annars vet jag inte vad det kan vara.. Nå till nåt annat så är jag och Eve ensamma här hos mig! Vi ska bara sitta å glo ett tag, sen går vi ner till Coop och käkar nånting å köper lite gott till ikväll. Får kolla om det finns nån film att hyra på tv:n, för min dator tog Andreas med till Jonne där dom ska sova. Så det var väl det.



Postat av: Elin F

Såg din kommentar först nu, jajamen vi har en Emmaljunga vagn =)

2010-11-15 @ 07:25:58
URL: http://elinikiruna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0