Är detta min bebbe?

Är det här min galna stora ettochetthalvtåring :O

Så liten, så mörkhårig och..hårig på konstiga ställen..öronen och så små polisonger ♥



Han liknar verkligen inte sigsjälv som liten..det är helt sjukt hur en människa kan förändras så mycket på så kort tid..
Eller är det bara jag som tycker det?
Hade jag inte sett honom som pytteliten hade jag nog inte kunnat gissa att det var samma barn.

Å vad jag älskar denna lilla människa!
Jag älskar honom så mycket att jag fått skavsår på knäna.
Har krypit runt och lekt med honom runt hela lägenheten i mer än en timma.
Det var det värt. Vad är väl lite skavsår när man får se ens älskling skratta :)



Postat av: Ida

Det är lite svårt att se på just den här bilden. :P



Du hade visst fått vara meeed! Men Hanna kom hit och jag var trög och hörde inte av mig till dig! Förlåt!

Kan inte du bli såndära synsk och höra av dig när du vet att Hanna är här? :)

2010-11-20 @ 07:06:08
URL: http://idaraty.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0