ao!

Har ont i "tjejmagen" som det så fint kallas.
Långt ner på/i magen och i ryggslutet.
Väldigt ont.
Antingen så är det ägglossning (jag vet för jag har ju en såå smart menskalender i min ajjfååon) eller så kanske jag är förstoppad på nåt vänster.
Skulle behöva en tröstcola eller julmust.

Jo, jag får skriva om sånt här, det är min blogg. Faktikst.

Har inget annat att varken skriva eller göra just nu.
Just ja, kanske borde prova ta en ipren.
Se, det är bra att skriva av sig.
Men jag skulle fortfarande vilja ha en cola. Allt blir bättre med cola! (okej kanske inte fläsket, beroende på hur man ser på det).

Nå ska hämta en ipren.
Sen kanske jag skriver om nåt annat spännande som ni gärna vill läsa om som det ovan.
Eller så lägger jag mig och hoppas värken är över till imorgon.
Jävligt yr har jag varit från och till idag också. Att jag sen inte åt så bra gjorde inte saken bättre.



Postat av: Eve

Jaså, du är på smällen. Eller ätit för mycket godis

2010-11-22 @ 23:23:45
Postat av: Ida

Jag råkade nog skicka en tom komentar nyss. knasigt va?!



Jag hoppas att din värk gått över! Och fan för dig att skriva om Cola så jag blir jätesugen!

2010-11-23 @ 07:23:37
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Elin F

skriv mer om kvinnoproblems, då känner jag mig inte så skum för att jag alltid skriver om sånt ;) Du kanske är gravid ler

2010-11-23 @ 17:27:50
URL: http://elinikiruna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0