uuuuuuut

Ja jag har varit ute idag.
På stan en sväng och shoppat på systemet :D
Ska ut med Hanna ikväll. Ska bli skoj att få gå ut. Dricka sig..ööh, salongberusad såklart och slippa tänka på massa saker.

Noa fick också vara ute i gamla dagisets lekpark här bredvid, det var ju så varmt och skönt så han måste också få vara ute.
Han fick vara på balkongen innan också, det tyckte han var skoj :P

Nä, duscha ska jag.



Postat av: Katja

Kan han inte bara ha en jacka och galonbyxor? Måste det vara reima skalbyxor? Fast det är ju inte mitt barn, och jag vet ju inte hur mycket ni är ute och vad just ni behöver för kläder. Jag har alltid haft vanliga galonbyxor och nån vanlig jacka till så små barn, just för att de kryper och sliter på knäna om de kryper. Sen när de blivit äldre har jag haft skalkläder, beroende på vilket barn det är T och E rejäla, L från typ maxi, billiga och bara hyfsat vattentäta. Men om han behöver skalkläder, så väl det! Reimaoveraller kan man ju ofta hitta till ganska hyfsade priser på tradera, och i de storlekarna är dom ju inte så slitna oftast.

2010-05-15 @ 14:45:04
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0