MIN!



En sån har jag nu.
En vit iPhone :D
Behövde verkligen en ny telefon, och det jag ville kunna göra var att gå på internet. Typ. Lyssna musik kan man väl också, men jag gör det inte så himla ofta.
Men internet är mycket bättre på denna. Ja om det nu ville funka!
Jag kan surfa med den när jag är hemma..men det var inte bara det jag ville liksom.
Måste kolla med Telia imorgon vad som är fel.

Och så köpte jag sånadär genmskinliga skydd till skärmen..som var skit! Det är massa bubblor, det blev repor av grejen man skulle få brt bubblorna med och så fick jag inte bort en klisterlapp :/ Så det är kvar massa papper och lim på ena kanten. Blir dom andra också så vill jag ha pengarna tillbaka! (typ 60 spänn, men ändå)

Nu håller den på att laddas, min lilla älskling ;)
Tänkte sätta in musik så man får nån ringsignal som man kanske hör, men det får kanske bli imorgon.
Igår la jag mig aaalldeles för sent. Idag måste det bli tidigare..det är redan sent så jag ska snaaart lägga mig.
Ska bara.




Postat av: Sofie

äntligen! iPhone är Guds gåva till mänskligheten!

2010-05-04 @ 00:12:06
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: mamm

Nu LYDER du mig! GÅ i säng senast kl. 22.00 !!

2010-05-04 @ 11:34:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0