Men Fan då! Dumma H&M!

Fick ju höstkatalogen som man kan beställa ur (finns inte på nätet än).
Hittade flera fina klänningar som jag tänkte beställa och prova, som jag tänkte ha på Robin och Cecilias bröllop :)
Vet inte om vi kommer ha råd riktigt nu med nån klänning..eller nå fina kläder, så H&M var ju perfekt tänkte jag.
Knappade in massa artikelnummer och det står att dom finns på lager.

Sen flyttar jag dom till kassan, och då står det om ALLA klänningar att dom levereras i mitten på JULI..
Jättebra att dom kommer en månad efter bröllopet.
*stor jävla fet suck* :(

Får försöka kolla nån annan sida med fina klänningar för en billig slant..som har faktura :/ helst delbetalning som H&M men jag vet inte om det finns så många.

Dumma dumma jag som aldrig skaffat nåt jobb innan man börjar leva på mammapeng..bläää. Hatar pengar.

Skulle lägga mig när jag beställt men nu blev jag så sur..så jag var tvungen att skriva av mig.
Får försöka hinna kolla nån sida imorgon eller nåt.

Nån som har tips på nån sida med klänningar?



Postat av: Katja

Nä, jag har ingen aning, men ang. leverans så är det ju alltid så när man får höstkatalogen innan sommaren, det levereras ju inte direkt. Men det brukar ju stå? Iaf. i katalogen??

2010-05-17 @ 23:42:01
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: nina

bubbleroom.se har inte så dyra känningar o jag tror dom har faktura. kolla nelly, endel klänningar är inte dyra där heller.

2010-05-18 @ 09:54:32
URL: http://ninokalainen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0