Lite sålt

Kom en familj idag och kollade grejer och kläder, men dom köpte bara lite damkläder, och två barnplagg.
Så alla grejer är kvar och massa barnkläder.
Och både Nina och Petra ville ha plåtburken. haha men Nina hann före :P

Jag har iaf uppdaterat om vad som finns kvar.


Och Noa vaknade ju och skrek inatt. Igen. Lät honom ligga kvar i sängen medans jag gungade, men till slut tog jag upp honom, och försökte ligga på madrassen men det gick inte så länge..sen blev han "pigg" och ville till sovrummet där A låg och sov, så vi gick till sängen, och han..somnade! bara sådär.  Mellan oss ♥
han vaknade inte ens när A:s väckarklocka ringde..men sen när han väl vaknade försökte han krypa över mig, men somnade på min rygg ♥ :P Det var inte skönt men jag lät honom vara, han låg bara några minuter ändå.

Vi var bara hemma, och gick ut vid 11. Kollade på sopbilen och lekte på lekparken här bredvid..inte så roliga saker där men Noa tycker det går bra ändå :) När han sen bara la sig ner på rygg på marken tyckte jag att det kanske var dags att gå hem. Haha.
Sen somnade han 12.45 och vaknade nästan tre timmar senare!
Jag hann lägga ut alla säljessaker på pixboxen samt cc, och sen även sova nästan en timma. Najs alltså.
Sen var vi till Hanna och My en sväng när jag ändå skulle på stan å leta vatten.

Imorgon blir det nog Öppna förskolan om det inte blir massa vaket på natten.
Och så får vi se om vi går på leklandet på onsdag.



Postat av: Grevinnan av MTJ

ja ochjag kan ju kanske t o m hjälpa och bära lite!om vi är i stan när ni ska flytta alltså ochinga möbler bara..lätta saker ;)

2010-05-25 @ 11:38:18
URL: http://ninokalainen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0